nu är den f-------- vintern här

Ännu så länge på en skaplig nivå men snön är på väg inget jag längtar efter den är avskyvärd jag har hellre de mörka och trista bara jag slipper snön Den ställer bara till problem halt svårframkomligt och väldigt jobbigt Jag missunnar ingen detta för jag vet att många gillar det men man kan inte gilla allt här i världen jag föredrar sommar och varmt då mår jag som bäst Men alla är vi olika tur är väl det Så passa på och njut nu då alla snödyrkare jag vill helst inte gå ut men de är ju ett måste tyvärr men de är ju bara att anpassa sig så var de med det nej nog om detta gnölar gör man så de räcker ändå ha de gott alla bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0