då sitter man här igen

Velar dag är de idag ska jag eller ska jag inte man borde låta bli när man inte vet vad man vill de har jag lärt mej men hummmmmmmmmmm jaja de får väl ge sej då ska väl slå en pling till bror min och lyssna av eller fan oxå nej nu skiter jag i de här de var ju inget bra inte blev jag klokare virrhönan har gjort sitt för idag de bestämde jag här o nu nån j----la ordning får de väl ändå bli Vem ska jag skylla på hahahah de är bara jag som vet är de någon som känner sej skyldig så varsego de bjuder jag på jag är ju inte häxa för jag tycker de ä kul är ju född tillde så passopp när ni hälsar på kvasten finns alltid i min närhet och den kan kvasta på utav av bara ------- nej nu får ni hitta på nåt själva ha de My på stridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0