va är detta för blogg

Verkar vara en dålig ingen verkar läsa eller svara på den måste allt handla om politik och mode va är de för människor snorunga kanske va vet jag allt är ju inte som man tror är de någon som går i villfarelsen att livet är en dans på rosor så är han ute på mycke djupt vatten risken för drunkning är väldigt stor allt handlar heller inte om pengar de finns sådant som man inte kan köpa för pengar Vänskap och äkta kärlek går ej att köpa för pengar Vänner är man rädd om och vårdar nej nu får de vara de här blir för tjatigt att gnöla om håll ni er till mode och fjant de går alldeles utmärkt för min del jag läser de ju inte lika lite som ni läser mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0