Nu blir jag ur ----------

Att de är för jävligt de här med fas tre är ju intet nytt Men att deltagare som tidigare varit på en anordnar plats går ut i media och uttalar sig att hon inte blir lyssnad på och blir utnyttjad fått lediga dagar i veckan istället om hon jobbat helgerna vilket denna person inte gjort jag vet jag var där samtidigt Att de förekommer mygel de känner alla till arbetsförmedligen vet om detta de har varit så hela tiden Men en person som blir interjuvad i tv kan stå och lämna ut sig på detta sätt är inte förenligt med att vara normal anser jag Dessutom har hon använt sina familjemedlemmar och skällt ut andra deltagare på samma ställe Gnälla var hon förövrigt bra på inta ha pengar till mat osv men handla kunde hon likväl åka utomlands gick oxå bra Var finns logiken i detta Men visst har hon rätt i en del och att vi som har lite innanför förstog snabbt att de var saker som inte stämde de finns mycket att gnälla på i den frågan. Nej de här blir tråkigt att höra och gnöla vidare om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0