läste just

Ma Oftedals de hon skrivit på fejan jag blev imponerad och visst måste man instämma i det hon skrev Men vi människor är ju så funtade, att vi gör som Thorsten Flink sjunger i sin text Vi reser oss igen Hur tokigt de är ,är så gör vi det, visserligen behöver många en längre tid och andra reser sig direkt Men rekomderas att gå in på facebook och läsa Mas text De får en till eftetrtanke och visar hur sårbara vi i själva verket är men lever här och nu så plötsligt raseras just allt på några få sekunder hela livet ställs på sin spets Vi behandlas olika och vissa fall tycker vi det är orättvist men de som sker har sin mening eller är någon annan av annan åsikt möjligen De händer ju hela tiden saker runt omkring oss ,vi kan inte förutse allt men påverka en del i annan riktning om vi är öppna och ser tecknen Jag tillhör den skara som inte deppar ihop så fort de går emot ärligt talat fast jag har arbetat med människor så förstår jag inte jut den biten knepigt kan tyckas men vi är olika funtade så är de Man har varit med för länge och sett en hel del genom livet och man kan känna då o då vad tusan gör jag här varför är jag här till och med har jag känt att jag lever i fel tid När man har en så kallad dålig dag 'är sur eller irriterad på något eller någon så kommer de som ett brev på posten att man är i fel tid och fel värld lustigt kanske men så är de ialla fall för mig Möjligen har de med att göra att man är lite medial man upplever mycke varje dag ser de andra inte ser osv så vi påverkas av olika influenser Men ett råd jag ge på vägen lägg inte energin på att sura de hjälper inte försök vänd de negativa till de positiva så fort de bara går de mår man bäst av de som sker är meningen ha de gott alla bloggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0